top of page

A moze... logo? :)

Muszę się pochwalić.! :) Ostatnio miałam trochę pracy. Niestety nie była ona związana z zaproszeniami ślubnymi, ale... nie oznacza to, że się obijałam!

Miałam okazję stworzyć dwa logo- dla wspaniałych ludzi. Słysząc hasło logo, wydaje się, że to kilka kropek, kresek i voilà- gotowe! Nic bardziej mylnego. Podczas projektowania logo nauczyłam się wielu przydatnych rzeczy, które na pewno wykorzystam w przyszłości, także do projektowania papeterii ślubnej. Dowiedziałam się więcej o grafice, o plikach. o przeróżnych typach grafiki, a nawet musiałam dojść do tego, co to jest favicon i go przygotować! Cieszę się, że inni tak jak ja lubią prostotę i zaufali mi, zlecając mi wykonanie logo. Logo narysowane są własnoręcznie. Co najważniejsze, muszę pochwalić się dla kogo je wykonałam, bo myślę, że wiele przyszłych Pań Młodych będzie tym zainteresowane.

Otóż, Deer Wood - wood work, robi dosłownie cuda z drewna, między innymi wspaniałe ozdoby na weselne stoły (i nie tylko)! A Fotoplastyka z Gniezna. Same zobaczcie, jak pięknie fotografują! :)

Poniżej podaję linki do ich stron na facebook`u i przygotowane przeze mnie loga. :)

https://www.facebook.com/deerwood.woodwork/

https://www.facebook.com/fotoplastyka.gniezno/

PS Jeśli też chcesz, aby Kropka wykonała logo dla Twojej firmy, napisz na: kropka.contact@gmail.com


Wyróżnione posty
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page